Do zadań naszych specjalistów należy sporządzanie:
- Umów o pracę, dzieło, zleceń
- Świadectw pracy
- Wszelkich zaświadczeń dla pracowników
- Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji kart urlopowych, planów urlopowych, ekwiwalentów za urlop
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, harmonogramów czasu pracy
- Prowadzenie wszelkiej dokumentacji dla pracowników i ich rodzin (zarejestrowanie, wyrejestrowanie, deklaracje, raporty), przygotowywanie dokumentów związanych z ustalaniem prawa do świadczeń z ubezpieczenia społecznego (choroba, urlop macierzyński);
- Ewidencja badań lekarskich oraz ich aktualności
- Ewidencja szkoleń BHP, przeciwpożarowych oraz ich aktualności
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określanych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego.
- Kompleksowe prowadzenie Akt osobowych.
- Ustalanie kapitału początkowego.
- Współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o emerytury i renty do odpowiednich organów.